Veel gestelde vragen
Wij hebben al telefoonnummers bij een andere aanbieder, kunnen we deze verhuizen?
De BHV Alarmcentrale is als onderdeel van VeiligWerk een volwaardige telecom operator. We kunnen uw bestaande telefoonnummers verhuizen zodat u zonder communicatie wijzigingen aan uw kant bestaande operaties kunt voortzetten.
We zijn van plan om het te proberen, worden wij eigenaar van de telefoonnummers?
Om eigenaar van een telefoonnummer te worden zijn enkele verificatie stappen noodzakelijk zoals u ook gewend bent bij andere telecom operators. Nadat u eigenaar bent van de telefoonnummers kunt u de telefoonnummers op ieder moment verhuizen naar een andere telecom operator.
Welke beschikbaarheid garanderen jullie?
De beschikbaarheid van onze diensten ligt rond de 99,99%. Zonder afzonderlijke afgesloten SLA bieden wij een garantie van 99,5%.
Wij willen een beschikbaarheid van 100%
We kunnen servers voor jullie opzetten in geografisch gescheiden datacentra. Desgewenst per stuk met een actieve failover server. Laat ons de wensen weten en we maken een offerte op maat met de door u gewenste SLA.
Kunnen we jullie dienst ook gebruiken voor piket diensten?
Alhoewel de dienst oorspronkelijk is opgezet voor het alarmeren van BHV-ers op de locatie waar deze zijn aangemeld is de toepassing niet beperkt tot, of specifiek voor BHV alarmering. We bieden voorlopig geen opties zoals het inplannen van aanwezigheid.
Onze BHV-ers komen op meerdere locaties, is dat een probleem?
BHV-ers worden aangemeld op de locatie waar ze zijn en zijn niet gebonden aan een specifieke locatie. Zijn ze aanwezig op de locatie dan worden ze gebeld in geval van een probleem.
Wij beheren zelf onze telefonie en telefoonnummers, kunnen we toch gebruik maken van jullie dienst?
Als uw IT afdeling er voor kan zorgen dat telefoonnummers uitkomen bij een door ons aangewezen server (dit heet termination) dan regelen wij de rest. Technisch ondersteunen we IAX en SIP termination, voor PSTN verhuizen we uw nummers, deze blijven uiteraard van u. We rekenen hiervoor wel éénmalige instelkosten. Vraag gerust even naar de mogelijkheden.
Voldoen jullie aan de AVG?
Onze servers voor Europa staan in Duitsland en Nederland, de landen met de strengste privacy wetgeving van de EU. BHV Alarmcentrale is als onderdeel van VeiligWerk ISO 27001 en BNN1 gecertificeerd, privacy staat hoog in ons vaandel.
Wij hebben vestigingen in de hele wereld en willen graag locale telefoonnummers, kunnen jullie dit realiseren?
De eisen voor het registreren van een telefoonnummer verschillen per land. Voor sommige landen is een locale vestiging noodzakelijk. We kunnen in meer dan 80 landen telefoonnummers voor u registreren, de eisen verschillen per land. Neem contact met ons op voor specifieke wensen.
Anderen vragen een premium prijs voor het doorbreken van de 'stilte modus' op telefoons, waarom doen jullie dit niet?
Omdat dit geen rocket-science is. Op zowel Android als iPhone is het eenvoudig om bij een telefoonnummer op te geven dat dit nummer de 'silence' mode mag doorbreken. We leren jullie liever hoe dit moet dan hier extra voor te rekenen. We geloven niet in een 'premium' abonnement. We leveren alles tot het beste dat we kunnen, ons gezamelijke doel -veiligheid voor iedereen- staat voorop! We geloven in het leveren van de beste dienst voor een redelijke prijs.
Kunnen we een nummer koppelen aan meerdere locaties middels een keuze menu?
Zodra u in het backend meer dan één locatie aan een telefoonnummer koppelt krijgt dit nummer automatisch een keuze menu (ook wel voice-response menu). U kunt dit zelf regelen zonder onze tussenkomst. De stemmen voor het keuze menu en uw locaties genereren we met de allerlaatste AI technologie.
We willen een aanwezigheidsschema maken voor onze medewerkers, kan dat?
Nee, onze dienst is momenteel primair bedoeld om hulpverleners aan- en af te melden op locatie.
Hebben jullie ook een dienst voor alleen werken?
VeiligWerk B.V. heeft een dienst speciaal
bedoeld voor alleen werken.
Vraag gerust een vrijblijvende demonstratie aan.